73

73

پادکست رادیو نیست

پادکست رادیو نیست

 

 

 

iew8_k4.jpg

از هتل میامی تا پلاسکو و امجدیه

یک شهر متشکل از مجموعه‌ مکان‌هایی‌ست که در پس ظاهر سنگی خود زیست‌های گوناگونی در آن‌ها جریان داشته یا دارد.
زندگی‌هایی که در طول زمان، خاطرات و روایاتی را می‌سازند و بدل به بخشی بزرگ از هویت و خاطره‌ی جمعی شهر و ما می‌شوند.
«رادیو نیست» روایت مکان‌هایی‌ست که نقش مؤثری در زمانه‌ی خود داشته‌ و در حال حاضر یا نیستند یا اگر هستند تغییر کاربری و نقش داده‌اند. روایت مکان‌هایی خاموش که در عین خاموشی هزار داستان در خود دارند.

راه‌های ارتباطی با رادیو نیست :

وب‌سایت : http://radionist.com

اینستاگرام : https://www.instagram.com/radio.nist

بررسی لوازم استوک جنسیس سدان

بررسی لوازم استوک جنسیس سدان

 

 جنسیس سدان از دیگر محصولات با کیفیت و موفق ساخته شده توسط شرکت خودرو سازی هیوندای می باشد که با ورود خود در بازار های جهانی به فروش خوبی دست پیدا کرد و سود کلانی را برای شرکت هیوندا به ارمغان آورد. با رواج خودرو جنسیس سدان در جهان و ایران، نیاز به قطعات نو و بعد ها نیاز به لوازم استوک جنسیس سدان احساس شد.

نگاهی به لوازم استوک جنسیس سدان

 لوازم استوک جنسیس سدان را شاید نسبت به دیگر قطعات استوک اتوموبیل های مختلف می توان راحت تر پیدا کرده و خریداری نمود.

 خودرو جنسیس سدان، اتوموبیلی خوش ساخت است که در بسیاری از نقاط جهان دارای طرفدارانی می باشد و البته باید ذکر شود که خودروی بسیار گران قیمتی محسوب می شود.

 همچنین به دلیل گران قیمت بودن لوازم این خودرو و همینطور تمایل خریداران به کم هزینه کردن برای خرید محصولات، لوازم استوک جنسیس سدان در ایران و حتی در جهان دارای بیشترین خرید و فروش می باشند.

 همانطور که گفته شد بازار خرید و فروش لوازم استوک جنسیس سدان در ایران بسیار پر جنب و جوش است و درصد کثیری از صاحبان خوردو جنسیس سدان از لوازم استوک استفاده می کنند.

 دلیل این کار مشخص است، قطعات اصل خودرو جنسیس سدان کره ای هستند و از خارج به داخل کشور وارد می شوند به همین دلیل از قیمت بالایی نیز برخوردار هستند. البته کشور های دیگر هم به ساخت و تولید قطعات این خودرو دست زده اند و کیفیت آن ها کم از کیفیت قطعات کره ای نیست، چه بسا بیشتر هم باشد.

 با توجه به فروش لوازم استوک جنسیس سدان که در بازار پیدا می شوند، می توان اینگونه برداشت کرد که این نوع قطعات از ساختار محکم و خوبی برخوردار هستند.

مواد و ساختار قطعات یدکی خودرو جنسیس سدان

 معمولا شرکت های خودرو سازی زمانی که یک محصول را می سازند یا یک قطعه خاصی را می سازند، مواد استفاده شده برای ساخت آن قطعه را بر روی کاور محصول درج نمی کنند.

 به دلیل رقابتی که در این صنعت وجود دارد هیچ یک از شرکت ها خودرو سازی دوست ندارند که رقیبان آن ها از مواد مورد استفاده در لوازم مطلع گردند. اما از این مطمئن هستیم که فولاد استفاده شده در قطعات خودرو از جمله فلزات درجه یک در جهان می باشد.

4rrv_x9.jpg

لوازم استوک جنسیس سدان

 لوازم استوک جنسیس سدان که در کشور موجود می باشند نیز از این فولاد ساخته شده اند اما نباید لغت استوک خریداران و یا صاحبان خودرو را به اشتباه بیاندازد.

 لوازم استوک جنسیس سدان با توجه به درجه کیفیت آن ها به انواع مختلفی تقسیم می شوند. افراد متقاضی این محصولات می توانند با توجه به منابع مالی خود یا هر ایده دیگری که دارند، لوازم استوک جنسیس سدان را خریداری نمایند.

 شرکت هیوندا بر سر کیفیت محصولات خود سختگیری زیادی اعمال می کند تا خودرویی هر چه امن تر و کامل تر نسبت به دیگر شرکت های اتوموبیل سازی تولید شود. به همین دلیل قطعات ساخت این شرکت حال چه نو باشند یا لوازم استوک جنسیس سدان از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند.

 در رابطه با کارایی لوازم استوک جنسیس سدان می توان گفت با توجه به کیفیت خوبی که توسط شرکت هیوندا اعمال شده این لوازم از دوام و همچنین استحکام بالایی برخوردار می باشند.

 همینطور شرکت هایی که این قطعات را تولید می کنند باید زیر نظر و تحت لیسانس کره جنوبی باشند. این شرکت ها معمولا بر روی کاور محصولات خود اینگونه مشخصات را می نویسند اما اگر قطعه ای نو یا لوازم استوک جنسیس سدان که خریداری می کنید اطلاعات محصول بر روی آن درج نشده بود لطفا در خرید آن عجله نکنید و بیشتر درباره آن تحقیق کنید.

 

لوازم استوک جنسیس سدان

 بعضی از قطعات طوری ساخته شده اند که نه تنها صاحبان خودرو جنسیس سدان بلکه بر روی بسیاری از خودرو های دیگر هم می توان آن ها را استفاده نمود. حال چون قطعات نو خیلی گران هستند افراد می توانند از لوازم استوک جنسیس سدان استفاده کنند.

 کارایی لوازم استوک جنسیس سدان به خاطر دست دوم بودن چیزی از کیفیت آن کم نمی کند بلکه برخی قطعات حتی بعد از استفاده عملکرد بهتری از خود نشان می دهند.

 لوازم استوک جنسیس سدان را برای خرید حتما با داشتن آگاهی و اطلاعات کافی انجام دهید چرا که برخی افراد سود جو لوازم تقلبی و یا بی کیفیت را به جای لوازم با کیفیت استوک می فروشند و باعث خرابی خودرو می شوند و خریداران به اجبار باید هزینه ای چند برابر در آینده برای وسیله نقلیه خود پرداخت نمایند.

قیمت لوازم استوک جنسیس سدان

 در سال های اخیر و با پر تلاطم شدن بازارهای اقتصادی به خصوص در ایران قیمت بسیاری از محصولات چه قطعات صنعتی یا مواد غذایی رشد زیادی کرده اند و لوازم استوک جنسیس سدان هم از این مسائل جدا نیستند.

 البته شما می توانید لوازم استوک جنسیس سدان را با قیمت های مختلفی در بازار پیدا کرده و خریداری نمایید اما مانند بسیاری از دیگر محصولات آن ها نیز دارای درجه بندی هایی از نظر کیفیت و کارایی هستند که قیمت ها بر اساس این عناصر اعمال می شوند.

 پس شما نمی توانید یک قیمت ثابت برای لوازم استوک جنسیس سدان پیدا کنید، بهترین کار برای خرید قطعات استوک این است که به یک فروشگاه معتبر مراجعه کرده و از آنجا اقدام فرمایید.

 

لوازم استوک جنسیس سدان

 همچنین به غیر از مراجعه حضوری بیشتر افراد با جستجوی اینترنتی لوازم مورد نیاز خودرو را خریداری می کنند. اینکار از جهات گوناگونی بهتر است چرا که هم خریداران می توانند راحت تر لوازم استوک جنسیس سدان را فقط با چند کلیک پیدا کنند و هم از دردسر های خرید های حضوری راحت می شوند.

 سایت هایی مشغول به فعالیت هستند که خرید لوازم استوک جنسیس سدان را با قیمت مناسب و ارسال سریع پشتیبانی می کنند اما خریداران برای خرید از این سایت ها باید همیشه گارانتی محصولات را چک کنند تا بعد از خرید به مشکل بر نخورند.

 شما می توانید برای خرید یا دریافت اطلاعات لوازم هیوندا بر روی خرید لوازم هیوندا کلیک کرده و از جدید ترین محصولات با خبر شوید.

انواع فلاش تانک

 انواع فلاش تانک

i63z_image1.jpg 

فلاش تانک در واقع سیفون سرویس بهداشتی می باشد که به دو شیوه توکار و روکار نصب میگردد و انواع گوناگونی از قبیل دو زمانه، اتوماتیک و دکمه دار دارد.

فلاش تانک ها یکی از وسایل مورد استفاده در سرویس های بهداشتی فرنگی و سرویس های تخت یا نشسته می باشند. شاید در قدیم خیلی خبری از این وسیله در سرویس های بهداشتی نبود اما امروزه در همه خانه ها بسته به فضا و امکانات موجود یکی از انواع آن ها وجود دارد و به پاکیزه نگه داشتن سرویس بهداشتی و جلوگیری از پیچیدن بوی نامطبوع در آن کمک می کند. در این مقاله به معرفی کوتاه هر کدام از انواع مدل های این محصول و نوع عملکرد و کارایی  شان می پردازیم.

 

عملکرد فلاش تانک

عملکرد محصول بیان شده به این گونه می باشد که آبی که در مخزن فلزی یا پلاستیکی آن ذخیره می گردد هنگام استفاده با فشار تخلیه می شود و به این ترتیب باعث از بین بردن آلودگی ها می شود. در قدیم فلاش تانک ها تنوع زیادی نداشتند اما رفته رفته که میزان درخواست برای استفاده از این وسیله بیشتر شد انواع گوناگونی از آن هم در پاسخ به نیاز مشتریان به بازار ارائه  شد. فلاش تانک ها آب را در مخزن ذخیره می کنند از این رو استفاده از آن ها باعث صرفه جویی در مصرف آب نیز میشود. از سوی دیگر استفاده از این محصول باعث تمیز نگه داشتن مداوم سرویس های بهداشتی می گردد و همین موضوع خطر ابتلا به بیماری های ناشی از آلودگی سرویس بهداشتی را تا اندازه زیادی کاهش می دهد.

 

انواع مختلف فلاش تانک ها از لحاظ نصب در سرویس های بهداشتی

فلاش تانک ها از لحاظ نصب در سرویس های بهداشتی به دو دسته توکار و روکار تقسیم می گردند که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند.

 

فلاش تانک توکار

در این نوع مخزن مربوط به آب در دیوار قرار می گیرد و تنها دکمه مربوط به استفاده از آن مشخص می باشد. استفاده از این مدل نیاز به صرف هزینه بیشتری را داراست و باید زمانی تصمیم گرفت که هنوز کار دیوار های سرویس بهداشتی به اتمام نرسیده است و تاسیسات به طور کامل نصب نشده اند. در استفاده از این نوع فلاش تانک ها یک مزیت وجود دارد و آن قرار گرفتن وزن شان در داخل دیوار می باشد لذا می توان بدون نگرانی اندازه های بزرگ هم انتخاب نمود. مدل توکار برای فضا های کوچک که نمی خواهیم بخش زیادی را به این وسیله اختصاص دهیم بسیار مناسب می باشند. اما اگر مشکلی در عملکرد و کارای آن ها ایجاد شود تعمیر و تعویض شان کار سختی می باشد و هزینه زیادی را داراست.

فلاش تانک های روکار

مدل های روکار همان انواع قدیمی می باشند که روی دیوار نصب می گردند. در دسترس بودن فلاش تانک های رو کار این امکان را ایجاد می کند که اگر مشکلی پیدا کردند بتوان به راحتی آن ها را تعمیر و یا حتی عوض کرد. اما خب از لحاظ ظاهری نمای انواع توکار زیبا تر می باشد و در نوع روکار مشکلات دیگری نظیر سر و صدای بیشتر و اشغال کردن فضای بیشتر را هم داریم.

 

در وبسایت چلونگر می توانید انواع فلاش تانک روکار و توکار را مشاهده کنید و پس از مقایسه خرید خود را  از این وبسایت انجام دهید.

 

فروشگاه آنلاین چیست؟

فروشگاه آنلاین  چیست؟

 

فروشگاه  انلاین  در واقع وب سایتی است که در ویترین خود به عرضه کالا و خدمات می پردازد و مشتری قادر به سفارش آن ها می باشد. در فروشگاه های اینترنتی هزینه کالا و خدمات را به صورت آنلاین می توانید پرداخت کنید و محصول مورد نظر را درب منزل تان تحویل بگیرید. در این مقاله به بررسی اطلاعاتی درباره فروشگاه اینترنتی، کاربردها و مزایای آن خواهیم پرداخت.

فروشگاه اینترنتی

فروشگاه های آنلاین: دلایل شکست فروشگاه های آنلاین چیست؟ - داده ... 

در فروشگاه اینترنتی اطلاعات مربوط به محصول مورد نظر نمایش داده می شود و امکان خرید آن برای مشتری فراهم می گردد. در این فروشگاه ها محصولات و خدمات متفاوت دسته بندی می شوند و با کلیک روی هر یک قادر به مشاهده محصولات زیادی خواهید بود. سبدی مجازی برای این فروشگاه ها در نظر گرفته می شود که با استفاده از آن قادر به ثبت سفارشات خود خواهید بود. امکان جستجوی محصولات در فروشگاه های  انلاین  برقرار شده است تا اقلام و یا برندهای خاصی را که به آن تمایل دارند جستجو کنند و محصول مورد نظر را سریع تر پیدا کنند.

 

3 دلیل اهمیت فضاهای کار اشتراکی در دوران کرونا

3 دلیل اهمیت فضاهای کار اشتراکی در دوران کرونا

وبلاگ مقالات 3 دلیل اهمیت فضاهای کار اشتراکی در دوران کرونا

اهمیت فضاهای کار اشتراکی در دوران کرونا

 

? دلیل اهمیت فضاهای کار اشتراکی در دوران کرونا چیست؟ این محیط ها می‌توانند راهکارهایی برای کمک به بقای سازمان‌ها ارائه دهند.

مهمترین سوالی که این روزها برای استارتاپ‌ها و کارآفرینان و به خصوص صاحبان کسب و کارهای کوچک و متوسط به وجود آمده، این است که آیا از دوران بحران همه‌گیری بیماری کرونا جان سالم به در می‌برند و از پس سختی‌ها و مشکلات این زمان برمی‌آیند یا نه.

آیا پس از این رکود دوباره توان روی پا ایستادن را دارند یا محکوم به شکست و نابودی هستند.

فضاهای کار اشتراکی نیز از این قاعده مستثنا نیستند و حیات آنها نیز در معرض خطر قرار دارد.

به دنبال ایجاد محدودیت‌های رفت و آمد، فاصله‌گذاری اجتماعی و عدم امکان جمع شدن افراد در کنار یکدیگر، این مجموعه‌ها با مشکلات متعددی مواجه شده‌اند.

فضاهای کار اشتراکی تقریباً به طور کامل برای چندین ماه تعطیل و خالی بودند و هستند.

بنابراین مدیران و مالکان این مجموعه‌ها از خود می پرسند که آیا در این مدت می‌توانند به بقای خود امیدوار باشند؟

به نظر ما دلایل متعددی وجود دارد که اهمیت فضاهای کار اشتراکی در دوران کرونا را نشان می‌دهد

و فکر می‌کنیم به همین دلایل نه تنها با کم شدن محدودیت‌ها این فضاها از بین نمی‌رود،

بلکه استقبال از آنها در آینده بیشتر هم می‌شود.

این دلایل را در اینجا با هم مرور می‌کنیم.

صرفه‌جویی در هزینه‌ها

همانطور که گفتیم بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک و متوسط به شدت تحت تاثیر شرایط مربوط به کرونا قرار گرفته‌اند و با مشکلات متعدد مالی دست و پنجه نرم می‌کنند.

به همین خاطر باید  در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند.

برای بسیاری از شرکت‌ها این امکان وجود دارد که با کارمندان خود به صورت دورکاری ادامه فعالیت دهند.

اما همه کسب‌وکارها نمی‌توانند به کارمندان خود چنین اجازه‌ای دهند.

 از طرف دیگر در حال حاضز نمی توانند از پس هزینه اجاره و شارژ دفترهای بزرگ کار برآیند؛

به همین دلیل فضاهای کار اشتراکی در دوران کرونا می توانند یک گزینه مناسب و یک راهکار خوب باشند.

این کسب و کارها می‌توانند  به جای پرداخت هزینه‌های سنگین اجاره، شارژ و هزینه‌های جانبی، بخش بیشتری از سرمایه و پول خود را در راه توسعه کسب‌وکارشان و دیگر مشکلاتی که با آن روبرو هستند هزینه کنند.

جمع بندی ذهنی برای رسیدن به یک نرمال جدید

 اگر متوجه تغییر رفتار مشتریان و مصرف‌کنندگان در طول همه‌گیری بیماری کرونا شده‌اید

باید بگوییم که کاملا درست فهمیده‌اید و این مساله مهم جهانی است.

یکی از مثال‌های مهم در این رابطه، خرید آنلاین است.

در مالزی بر اساس نظرسنجی ویژه‌ای که توسط وزارت آمار این کشور انجام شده،

گفته شده از ?? تا ?? مارس ???? نیمی ?? درصد از مردم آنلاین خرید کرده‌اند؛

که این رقم در مقایسه با یک ماه قبل از آن ?? درصد افزایش داشته است.

این تغییر رفتار، چه مطابق میل ما باشد چه نباشد،

پس از متوقف شدن همه‌گیری بیماری هم ادامه پیدا می‌کند.

و این همان چیزی است که ما از آن به عنوان یک “نرمال جدید” یاد می‌کنیم.

کسب و کارها باید برای زنده ماندن در این شرایط و تحقق اهدافشان خود را با این نرمال جدید سازگار کنند.

فضاهای کار اشتراکی در دوران پساکرونا این امکان را به صاحبان کسب‌و‌کارها، متخصصان و صاحب‌نظرها و استارتاپ‌ها می‌‌دهند

تا در کنار هم جمع شوند، ذهن‌های خلاق خود را روی هم بگذارند

و به هم کمک کنند تا بازار و تغییرات آن را درک کنند.

به این ترتیب آنها با ایده‌های درخشان و متنوع خود می‌توانند خود را با شرایط جدید وفق دهند و رشد کنند.

آنها باید راهکارهای خود را برای این شرایط جدید و شاید ناشناخته ارائه دهند و به برون رفت از این بحران کمک کنند.

وجود جامعه‌ای برای حمایت از یکدیگر

 با گسترش بیماری افراد بیشتری شغل خود را از دست می‌دهند و نرخ بیکاری در جامعه افزایش پیدا می‌کند.

با این وجود فضاهای کار اشتراکی می‌توانند فرصت‌های جدید شغلی را در اختیار افراد قرار دهند و آنها را از بیکاری نجات دهند.

افراد با جمع شدن در این فضاها هم به رشد و توسعه مهارت‌های فردی خود کمک می‌کنند،

هم از طریق شبکه‌سازی امکان استخدام در سازمان‌ها و شرکت‌های جدید و یا بستن قرارداد برای پروژه‌های جدید کاری را پیدا می‌کنند.

از طرف کسب و کارهای کوچک و متوسط که با رکود در فعالیت خود مواجه شد‌ه‌اند،

نیاز به شبکه‌سازی و داشتن تعاملات بیشتر دارند تا بتوانند دوباره به دوران اوج خود بازگردند.

 اهمیت فضاهای کار اشتراکی در دوران کرونا در این است که

آنها محلی برای تعامل افراد هستند تا به هم در مورد شرایط کاری یکدیگر کمک کنند

و به خصوص در زمان‌های سخت و مشکلات شدیدی مانند امروز حامی یکدیگر باشند.

 

ما را در فضای مجازی دنبال کنید:

شماره دفتر کار: ???????????

آدرس دفتر کار: شعبه مرکزی: تهران، بلوار ارتش غرب، بعد از بلوار اوشان، خیابان ابوالفضل صمیع، شعبه باغ بهشت

 

https://www.linkedin.com/company/paradisehub

https://t.me/paradisehub

https://twitter.com/paradisehubir

https://www.instagram.com/paradisehub.ir