73

73

دانلود پروژه کامل مدرسه 8 کلاسه

فروشگاه پروژه - دانلود پروژه کامل مدرسه 8 کلاسه

RSS feed.

  • فروشگاه پروژه - دانلود پروژه کامل مدرسه 8 کلاسه

    پروژه دانشجویی معماری مدرسه طرح2

    پروژه دانشجویی معماری مدرسه طرحی مناسب برای ارائه در طرح 2 با رعایت تمامی استاندارد ها و ضوابط طراحی مدرسه می باشد که میتواند ارائه خوبی را برای شما عزیزان به ارمغان آورد.

    این پروژه(پروژه ی مدرسه طرح 2 ) پروژه ی دانشجویی اینجانب در دوره ی کارشناسی می باشد،که تنها در این سایت قرار داده شده است،امیدوارم که مفید واقع شود.

    سایت پروژه،زمینی به ابعاد 38*54 متر مربع ،در تهران،میدان فلسطین،خیابان فلسطین نبش کوچه نور می باشد.
    مطالب موجود در این فایل rar:
    -استاندارد های فیزیکی طراحی مدرسه ابتدایی،بصورت کامل در قالب فایل پی دی اف در 21 صفحه
    -پیش نیازها،ریزفضاها،جای گذاری ریزفضا ها و دیاگرام های فضایی طراحی مدرسه ابتدایی،بصورت کامل در قالب فایل پی دی اف در 12 صفحه
    -فایل اتوکد مجموعه مدارک مدرسه ابتدایی 8 کلاسه:پلان های مبلمان مدرسه-پلان های اندازه گذاری-پلان بام-سایت پلان-4 نما-2 مقطع
    -فایل اسکچاپ حجم سه بعدی مدرسه

    ***توصیه میشود قبل از خرید و دانلود فایل پروژه،حتما فایل دمو را مشاهده فرمایید که حاوی عکس هایی از کل مجموعه پروژه می باشد.


    تگ ها: معماری شهرسازی عمران نقشه برداری

    توضیحات دمو: عکس هایی از کل مجموعه پروژه.توصیه میشود قبل از خرید و دانلود فایل پروژه،حتما فایل دمو را مشاهده فرمایید.
    حجم دمو:699 کیلوبایت
    دانلود دمو

    نام: mahsa
    ایمیل: mahsakarimkhani30@gmail.com
    مدرک تحصیلی: فوق لیسانس
    نام دانشگاه: هنر و معماری پارس
    رشته: طراحی شهری
    جنسیت: زن
    تخصص: معماری،شهرسازی
    تاریخ تولد: 1374/08/06
    رزومه:

    پروژه های دیگر کاربر


    مشاهده ی همه ی پروژه ها

    نام فایل توضیحات اندازه
    فایل مدرسه.rar پروژه دانشجویی معماری مدرسه طرح 2.لطفا توضیحات کامل مربوط به پروژه را مطالعه فرموده و فایل دمو را دانلود نمایید. 6 مگابایت

    حجم فایل های پروژه: 6 مگابایت
    نوع فایل:-
    سطح پروژه:تاییدیه دانشگاهی
    نوع پروژه:-


    تخصص های لازم: معماری شهرسازی عمران نقشه برداری

دانلود سریال قورباغه با لینک مستقیم از کافه فیلم

یکی از سرگرمی های ایرانیان تماشای فیلم و سریال ایرانی است. چند سالی است که بخش شبکه خانگی فعال شده است و فیلم ها و سریال های متنوعی را تولید می کند که با همراهی و استقبال خوب مردم رو به رو شده است. در این بین سایت های دانلود فیلم و سریال نقش ویژه ای برای اطلاع رسانی و فروش این فیلم ها و سریال ها برای کاربران ایفا می کنند. یکی از بهترین سایت های دانلود فیلم و دانلود سریال ایرانی سایت کافه فیلم می باشد.این سایت با انتشار جدید ترین اخبار از فیلم ها و سریال ها و همچنین نقد های عالی در مورد جدیدترین فیلم ها کمک زیادی به کاربران برای انتخاب فیلم متناسب با سلیقه خود جهت دانلود فیلم و سریال می کند.

سایت cafefilm  به محض اینکه فیلم جدیدی وارد عرضه نمایش خانگی شد آن را بررای کاربران عزیز جهت دانلود قرار می دهد.

از جدید ترین فیلم ها و سریال هایی که وارد عرضه نمایش خانگی شده می توان به فیلم های زیر اشاره کرد.

دانلود سریال قورباغه

همون سیدی برای اولین بار کارگردانی یک سریال خانگی را بر عهده گرفت . این سریال با نام قورباغه است که در اوایل سال 99 از سایت cafefilm قابل دانلود است. فصل اول این سریال در 15 قسمت تولید شده است که خبرهای رسیده حاکی از بازی کردن بازیگرانی چون نوید محمد زاده، صابر ابر، سحر دولتشاهی و فرشته حسینی برای بازی در این سریال است.

embp_h5.jpg

دانلود سریال قورباغه با لینک مستقیم

https://cafefilms.ir/series/frog-series-first-season

 

رمان رستاخیز

رمان رستاخیز، اثر رمان‌نویس نامی روس، لئو تولستوی است که در سال ???? به چاپ رسید. رستاخیز را آخرین اثر داستانی بلند تولستوی می‌دانند. تولستوی در این رمان به شرح داستان نجیب‌زاده‌ای می‌پردازد که سعی دارد رنج و مشقتی را که سال‌ها قبل بر دخترک رعیتی وارد آورده که سبب شده تا کار دخترک درنهایت به زندان سیبری بکشد جبران کند. نگاه تولستوی به رستگاری و رسیدن به آن از طریق عشق و بخشش، و محکوم دانستن خشونت در این رمان بر دیگر موضوعات قالب است.  رستاخیز داستانی روان‌شناختی است که با زبان خودمانی از احساس گناه، خشم و بخشش سخن می‌گوید و درعین‌حال به بیان اوضاع اجتماعی مردم روسیه در اواخر قرن نوزدهم میلادی نیز می‌پردازد؛ رمان رستاخیز آیینه‌ی خشم تولستوی نسبت به نا عدالتی‌های دنیایی که در آن می‌زیست نیز هست.

«هر انسان و موجود زنده‌ی دیگری این حق را دارد که مزه‌ی شادی را در جوانی بچشد.»

این اثر تولستوی نصف رمان جنگ و صلح و دوسوم رمان آناکارنینا حجم دارد؛ از هر نظر اثری حماسی است و شاید بتوان آن را بحث‌برانگیزترین رمان تولستوی دانست چراکه پشتوانه‌اش، موضوعات قوی سیاسی و مذهبی است. عجب داستانی! تولستوی این رمان را در سال ????، در روسیه و تحت رهبری تزار نیکولای دوم و در دوران سرکوب شدید مخالفان به نگارش درآورد. داستان در اتاق دادگاه آغاز می‌شود و دیری نمی‌گذرد که خواننده به درون روایتی عمیق و تکان‌دهنده کشیده شود؛ روایتی از سیستم قضایی ناکارآمد و ناعادل، فقر و ثروت که هرکدام در یک سر این طیف جا خوش کرده‌اند و مردی که با خود در نزاع است و از جایگاه خوب اجتماعی‌اش برای بهره‌کشی از دیگران استفاده می‌کند.

آن مرد، پرنس دمیتری نخلیودوف نام دارد؛ کسی که برای قضاوت به دادگاه احضار می‌شود و درنهایت وحشت متوجه می‌شود که یکی از سه نفری که در دادگاه محاکمه می‌شوند، کاتیوشا است؛ دختر جوان و زیبایی که خود او در دوران خدمتش در ارتش فریبش داد، دامنش را لکه‌دار کرد و درنهایت قساوت رهایش کرد. دمیتری متوجه می‌شود که کاتیوشا در فاحشه‌خانه‌ای کار می‌کرده و در آنجا به‌قصد دزدی به یک مشتری زهر خورانده است، که البته هنوز مشخص نیست که او گناهکار است یا خیر.

لئو تولستوی در رمان رستاخیز از انبوه شخصیت‌های گوناگون که هرکدام با چیره‌دستی شخصیت‌پردازی شده‌اند، استفاده می‌کند تا چشم‌اندازی از اوضاع زندگی مردم روسیه در آن زمان به مخاطب خود هدیه کند؛ مردمی که هم رعیت میانشان هست، هم مجرم، هم اشراف‌زاده و هم سیاست‌مداران متمول، هم نگهبانان زندان و هم وکیل.

دمیتری با دیدن دختر به خاطراتش در گذشته کشیده می‌شود و می‌فهمد که دختر را حقیقتاً دوست می‌داشته و حالا با دیدن اوضاع دخترک تا گردن در احساس گناه فرورفته و قصد دارد به هر طریقی که شده او را در این پرونده یاری دهد. دمیتری متقاعد می‌شود که دختر بی‌گناه است و تلاش می‌کند او را از وضعیت بدی که در صورت گناهکار شناخته شدن در زندان سیبری انتظارش را می‌کشد، نجات دهد. او حتی حاضر است زندگی پرزرق‌وبرقش را فدا کند تا برای نجات کاتیوشا در کنارش باشد و حتی از او درخواست ازدواج نیز می‌کند اما کاتیوشا نمی‌پذیرد. نخلیودوف از جایگاه اجتماعی‌اش برای پرده‌برداری از فساد و دورویی طبقه‌ی اشراف استفاده می‌کند و بنای نا عدالتی را به لرزه درمی‌آورد.

سفر روان‌شناختی دمیتری در رمان رستاخیز تا حد زیادی برجسته است؛ خواننده با پیش رفتن داستان شاهد است که دیمیتری از مردی پوچ و راحت‌طلب به انسانی دارای عزم پولادین و احساسات لطیف و انسان‌دوست تبدیل می‌شود. دیمیتری همچنان که به ملاقات کاتیوشا، که در زندان منتظر است تا ببیند سرنوشت برایش چگونه رقم می‌خورد، می‌رود داستان دیگر زندانیان را نیز می‌شنود که در هیچ‌کدام از عدالت خبری نیست. دمیتری نه‌تنها به کمک کاتیوشا، که به کمک آن‌ها نیز برمی‌خیزد. شرایط برای کاتیوشا نیز به همین منوال است؛ او دیگر به نا عدالتی که در حقش روا شده اهمیتی نمی‌دهد و دمیتری را وسیله‌ای برای کمک به دیگران قرار می‌دهد. زندان او را تغییر داده و دمیتری هم به‌وضوح می‌داند که دختری که هم‌اکنون روبه روی او است دیگر به کسی که پیش‌ازاین می‌شناخت شباهتی ندارد.

تولستوی داستان‌گوی قهاری است که واقعیت خشن را با گرمای محبت و عشق ترکیب می‌کند. دو چیزی که سبب می‌شود رمان رستاخیز تولستوی این‌چنین بی‌نقص باشد یکی شخصیت‌پردازی‌های بی‌بدیل اوست و دیگری نثر روان و سیال اثر؛ باوجوداین دو ویژگی خیلی سخت می‌شود کتاب را زمین گذاشت.

رمان رستاخیز آن سرعت آثار هیجانی را ندارد اما به‌هیچ‌وجه نمی‌توان گفت که فضای آرامی دارد؛ تنها چیزی که می‌توان درباره‌ی این اثر گفت این است که همه‌چیزش به‌اندازه است و در کل بدون شک یکی از شاهکارهای ادبیات روسیه است.

تحصیل در آلمان یا تحصیل در فنلاند؟ کدام یک را انتخاب کنیم؟

تحصیل در آلمان یا تحصیل در فنلاند؟ کدام یک را انتخاب کنیم؟

حتما می دانید این روزها مهاجرت تحصیلی به کشورهای اروپایی، به یکی از آرزوهای بسیاری از جوانان تبدیل شده است و تعداد بی شماری می خواهند شانس خود را در کشوری دیگر امتحان کنند و دانشگاه های برتر دنیا را برای علم آموزی انتخاب نمایند.

نمی دانیم شما هم از همین دسته افراد هستید و آرزوی تحصیل در دانشگاه های معتبر دنیا را دارید یا خیر اما اگر شما هم جز همین افراد هستید و مهاجرت تحصیلی را یکی از مناسب ترین مسیرهای ممکن برای تغییر روند زندگی خود می دانید، پیشنهاد می کنیم در این گزارش با ما همراه باشید تا در خصوص تحصیل در آلمان و همچنین تحصیل در فنلاند برایتان بیشتر صحبت کنیم.

تحصیل در آلمان

نگاهی به اطرافتان بندازید، قطعا افرادی را پیدا می کند که یا راهی آلمان شده اند یا می خواهند به این کشور بروند. اما علت این امر چیست؟ باید بگوییم آلمان یکی از کشورهای مهاجر پذیر به حساب می آید و سالانه هزاران نفر با مقاصد گوناگون، راهی این کشور می شوند. یکی از مهمترین دلایل جذب این میزان مهاجر، شرایط تحصیل در آلمان است که سبب شده دانشجویان بسیاری خود را به این کشور برسانند و برای تحصیل در این کشور، اقدام کنند.

باید تاکید کنیم که آلمان کشوری است که از نظر تحصیل، در رتبه های برتر جهانی قرار دارد و امکانات بسیار ویژه ای برای دانشجویان در نظر می گیرد. همچنین باید بدانید که تحصیل رایگان در آلمان امری طبیعی است و این مهم یکی از اصلی ترین دلایل انتخاب این کشور توسط مهاجرین محسوب می شود زیرا دیگر نیازی نیست نگران پرداخت هزینه تحصیل خود باشند یا برای دریافت بورسیه مدت ها زمان بگذارند و تلاش کنند.

تحصیل در آلمان به زبان انگلیسی یا آلمانی؟

کافی است با افرادی که به دنبال یادگیری زبان آلمانی رفته اند، صحبت کنید و در خصوص این زبان از آنها بپرسید. می دانید چه اتفاقی رخ می دهد؟ باید بگوییم احتمالا میبایست چند دقیقه ای را برای شنیدن غر آنها تحمل کنید زیرا عموما از سختی و عدم جذابیت این زبان گله می کنند و ناراحت هستند. 

اما نکته مهم این است که دانشگاه های آلمان هم به زبان آلمانی تدریس می کنند و هم به زبان انگلیسی و شما می توانید به راحتی یکی از این دو را که بیشتر دوست دارید انتخاب کرده و زحمت خیلی زیادی برای یادگیری زبان آلمانی به خود ندهید.

اگر قصد تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد را دارید، باید بگوییم شما نیاز به مدرک آیلتس 6 یا مدرک زبان آلمانی B2 را دارید و اگر نتوانید یکی از این دو را در اختیار بگیرید، پذیرش دانشگاهی شما با چالش رو به رو می شود.

شرایط تحصیل در آلمان

معدل شما برای دریافت پذیرش در دانشگاه های آلمان یک امر بسیار مهم است. در واقع شما اگر می خواهید برای مقطع فوق لیسانس به کشور آلمان بروید، باید بدانید معدل مدرک لیسانس شما میبایست بیش از 15.10 باشد. البته این امر برای دانشگاه ها و رشته هایی است که به زبان انگیسی ارائه می شوند و شما برای رشته های آلمانی زبان، می توانید با معدل 13 نیز اقدام کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به سایت موسسه دانش گستر کوه نور مراجعه کنید.

شرایط دریافت ویزای تحصیلی در آلمان

نیازی نیست که تاکید کنیم قبل از رفتن به آلمان باید ویزا تهیه کنید! پس مدارک زیر را برای گرفتن ویزا آماده نمایید:

  • پاسپورت با اعتبار بیش از 6 ماه به همراه دو نسخه کپی
  • مدرک پذیرش تحصیلی در آلمان
  • گواهی پایان دوره متوسطه همراه با ترجمه رسمی به زبان آلمانی
  • گواهی پایان دوره پیش دانشگاهی همراه با ترجمه رسمی به زبان آلمانی
  • گواهی پایان دوره کارشناسی برای متقاضیان مقطع ارشد به همراه ترجمه به زبان آلمانی
  • گواهی پایان دوره کارشناسی ارشد برای متقاضیان مقطع دکتری به همراه ترجمه به زبان آلمانی
  • فرم تکمیل شده درخواست ویزا
  • عکس پاسپورتی رنگی
  • اصل شناسنامه به همراه دو نسخه کپی
  • گواهی توانایی و پشتیبانی مالی
  • مدارک سوابق تحصیلی
  • هزینه صدور روادید به ارزش 80 یورو
  • انگیزه نامه
  • رزومه تحصیلی

مزایای تحصیل در آلمان چیست؟

تحصیل در کشور آلمان مزایای بی شماری دارد. نمونه هایی از آن عبارتند از:

  1. تحصیل رایگان در آلمان اگر رشته و دانشگاه به زبان آلمانی باشند
  2. توانایی تحصیل به زبان انگلیسی
  3. حضور در دانشگاه های معتبر جهان
  4. امکان کار همراه با تحصیل
  5. تحصیل در رشته های متنوع و گوناگون
  6. امکان دریافت اقامت دائم و همچنین پاسپورت آلمانی پس از فارغ التحصیلی

تحصیل در فنلاند

نیازی به گفتن نیست که فنلاند یکی از مرفه ترین کشورهای اروپایی است که با استفاده از برترین سیستم های آموزشی، در رتبه معتبرترین گزینه های تحصیل برای دانشجویان به حساب می آید. مهمترین ویژگی تحصیل در فنلاند این است که شما در کشور فنلاند می توانید در بیش از 100 رشته به تحصیل بپردازید و مدرکی معتبر از دانشگاهی معتبر به دست آورید. 

لازم است بدانید تحصیل در فنلاند را می توانید به زبان انگیسی پیش ببرید و از بورسیه های تحصیلی این کشور در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری نیز بهره مند شوید.

هزینه تحصیل در فنلاند

می دانیم برای ما ایرانی ها قانون بدی به حساب می آید اما باید بگوییم بر اساس قانون کشور فنلاند، مهاجرین و اتباع خارج از اتحادیه اروپا میبایست جهت تحصیل در فنلاند، هزینه پرداخت کنند. این هزینه چیزی بالغ بر 4 هزار الی 18 هزار یورو است که به صورت سالانه میبایست توسط دانشجویان پرداخت شود.

اما نکته مثبت این قانون برای ما آن است که این امتیاز را به ما داده تا به مدت 25 ساعت در هفته کار کنیم و درآمد داشته باشیم. البته باید گفت این زمان در دوران تعطیلات تا 40 ساعت افزایش میابد.

از سوی دیگر دانشجویانی که در کشور فنلاند فارغ التحصیل شده اند، می توانند ویزای خود را به مدت یک سال تمدید کرده و در جست و جوی کار باشند و در نهایت پس از یافتن کار، مجددا ویزای خود را برای مدت طولانی تری تمدید نمایند.

موسسه دانش گستر کوه نور

اگر قصد دارید در کشورهای اروپایی چون آلمان و فنلاند درس بخوانید، می توانید از موسسه دانش گستر کوه نور کمک بگیرید. این موسسه با کسب مجوز از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با بیش از یک دهه فعالیت، می تواند همراه شما باشد تا علاوه بر ارتقا سطح زبان خود، روند دریافت ویزای خود را تسریع ببخشید.

دانلود رایگان تحقیق با موضوع آشنایی با چند سخت افزار کامپیوتر

تحقیق با موضوع آشنایی با چند سخت افزار کامپیوتر

RSS feed.

  • تحقیق با موضوع آشنایی با چند سخت افزار کامپیوتر
    تحقیق با موضوع آشنایی با چند سخت افزار کامپیوتردسته: کامپیوتر و IT
    بازدید: 1 بار
    فرمت فایل: doc
    حجم فایل: 266 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 56

    تحقیق با موضوع آشنایی باچندسخت افزارکامپیوتر 56صفحه قالب ورد قابل ویرایش

    قیمت فایل فقط 41,800 تومان

    خرید

    توضیحات:

    تحقیق با موضوع آشنایی باچندسخت افزارکامپیوتر

    56صفحه  قالب ورد قابل ویرایش

    بخشی ازمتن:

    چکیده

    امروزه کامپیوتر در موارد متعددی به خدمت گرفته می شود . برخی از تجهیزات موجود در منازل ، دارای نوعی خاصی از ریز پردازنده می باشند . حتی اتومبیل های جدید نیز دارای نوعی کامپیوتر خاص می باشند . کامپیوترهای شخصی ، اولین تصویر از انواع کامپیوترهائی است که در ذهن هر شخص نقش پیدا می کند. که به شرح چند نمونه از سخت افزار کامپیوتر می پردازیم.

    1- حافظة RAM (Random Access Memory)

    RAM نوعی حافظه است که کامپیوتر از آن برای ذخیره برنامه ها و داده ها هنگام پردازش استفاده می کند. اطلاعات اکثر انواع RAMها هنگام خاموش کردن کامپیوتر پاک می شود. در حال حاضر شرکت ها در تلاش هستند RAMهایی تولید کنند که با خاموش شدن کامپیوترهم، داده ها را در خود نگه دارند (با استفاده از نانوتیوب¬های کربنی و اثر تونل های مغناطیسی).

    امروزه بعضی از انواع RAMها قادرند اشتباهات تصادفی را تصحیح کنند. در سال های اخیر chipهایی ساخته شده است که تا GB10 حافظه دارند، همینطور chipهایی که اندازه آن ها در حدود 18/0 میکرون می باشد .

    انواع RAM (نرخهای عملکرد با رنگ سبز نشان داده شده¬اند):

    فهرست برخی ازمطالب:

    1- حافظة RAM (Random Access Memory) 2

    2- Modem 3

    3- دیسک سخت 3

    فصل ششم: دیسک سخت 42

    دیسک سخت 42

    مبانی هارد دیسک 42

    کالبد شکافی هارد دیسک 45

    1- حافظة RAM (Random Access Memory) 2
    2- Modem 3
    3- دیسک سخت 3
    فصل ششم: دیسک سخت 42

    دیسک سخت 42مبانی هارد دیسک 42

    کالبد شکافی هارد دیسک 45

    قیمت فایل فقط 41,800 تومان

    خرید

    برچسب ها : تحقیق با موضوع آشنایی با چند سخت افزار کامپیوتر